Sunday, October 24, 2010

hari pertama dengan blogspot

alahai terkial-kial macam sial jugak la aku duk depan komputer ni duk adjust itu ini, selalu duk baca orang punya blog je, now rasa nak ada blog sendiri, ini semua kawan aku si Carl la yang suruh, dia kata best, kalau bosan2 bole tulis dalam blog, hmmm macam tulis dairi plak rasanya.. auwwww tak kuasa nyah kekekek. tapi maybe jugak la bole jadi peneman masa bosan, kalau duk edit gamba je selalu tepu gak kepla otak, leh la bekarya dengan gaya tersendiri plak dari segi penulisan, btw spm aku bm 6 so memang out la skit penulisan aku hahhaah, kalau aku masuk class sastera dulu sah sah aku dah bermadah berhelah kut sekarang ni.

untuk hari ni, tak tau apa aku nak tulis sangat, masih duk terkial2 dari tadi, bosan duk cari function itu ini aku pun tertekan la ke ruangan posting ni, heheeh kasi sepam dua dulu lah menulis. nanti malam ke esok ke lusa ke tulat ke tonggeng ke aku sambung lagi kay.

Achung!!!

8 comments:

  1. Tahniah2.. selamat dtg ke dunia blog.. followers pertama anda! :D

    ReplyDelete
  2. kejap je follower tu naik. tak lame lagi within a weeks dah beratus-ratus or ribu hehe

    ReplyDelete
  3. kali ini aku jadi siffooo kb! hahahah. dalam photography dia sifooo aku!

    ReplyDelete
  4. hahaha thanks all frenz.. wa tak terer lagi main blogspot ni ...

    ReplyDelete
  5. Guli, kalo ko nak senang, pakai jer Windows Live Writer. Import ko nyer blog ni dalam WLW tu, then terus jer taip dari sana. Macam guna Words jer...

    Slamat datang ke dunia blogging! (^_^)

    ReplyDelete