Sunday, October 24, 2010

mana kunci lab training aku???

aku sebenarnya baru balik dari kedai makan, belikan tomyam ayam tuk wife aku, sebenarnya kepala otak tengah berserabut ni kunci lab training hilang plak, rasa macam dah kasi semula kawan aku tu, tapi bila call dia kata lum pulangkan lagi dan aku pun rasa macam aku pulangkan lagi kunci tu kat dia, adoiii demm betoi... nak hilangkan kekusutan aku online la kejap and baca la komen2 korang dan tengok dah ada beberapa kawan yang add as follower, terasa sejuk hati.. dalam hati yang penuh bunga2 ni pun berkata "seronok rupanya ramai kawan cam ni ". so aku pun taip la posting tuk kali kedua ni, wanna say thanks to all yang sudi join blog aku yang tak sebenrapa ni, putih dan kosong je.. macam syurga kan.. hahahaahh.

tapi satu benda yang aku dah lega dalam kepala otak, class fotografi aku kat royal hutan belum bulan nov nanti dah penuh, seramai 20 + 1.. ada xtra sorang plak nak join, kira boleh la.. so satu perkara dah settle dan ada banyakl lagi yang lum settle.. hal kunci lab training aku tu.. adehhh masak masak...hmmm nampak gayanya esok after meeting maybe proses kemas rumah secara perlahan2 sambil mencari kat mana kedudukan kunci, aku syak aku miss place atau anak aku si mia juwita tu yang duk main.. kemungkinan besar dia main kasi hilang tu yer jugak dan kemungkinan miss place pun yer jugak, sometime aku ni semakin pelupa.. what to do coming to level orang2 tua kot... terima jelah hehehehe

Achung!!!

6 comments:

  1. peh 20 orang, boleh karam bot tu hahaha.

    takpe bro KB, kejap je putih. Nanti lame-lame ade mase mesti bertukar rupa punya lah. Paling tidak ade header blog yang oh somme!

    ReplyDelete
  2. owh yer ke cam tu.. aku masih tak terer lagi.. takpe selow2 kekeek

    ReplyDelete
  3. klu fb status salu klakar je bace, ini pulak belog! berbakat dlm penulisan berlawak la incik KB! :D

    ReplyDelete
  4. haha..pelan2 kayuh bro kekeke....

    ReplyDelete
  5. kunci telah di temui.. bawah sofa umah aku.. anak aku juwita buat main heheheeh

    ReplyDelete