Monday, October 25, 2010

Lelaki selalu di cabul tanpa sedar


aku yakin benda ni korang semua pasti tertanya-tanya, tapi itulah hakikatnya, pencabulan mata oleh kaum hawa terhadap kaum adam, kepada semua kaum adam  benda ni mesti selalu terjadi dan mesti korang sendiri pernah alami apabila korang masuk la mana2 toilet awam kat shopping compleks mesti tukang cuci toilet tu wanita, jarang sangat la lelaki, ada .. bukan tak ada tapi majoriti di pelopori oleh kaum hawa. bukan apa.. sedang kita syok2 pancut dinding dia masuk duk sapu lantai la, duk ambik sampah dalam tong la.. betul tak??? kengkadang tu tengah feel pejam mata duk layan kenikmatan yang dah lama di tahan2, dia pun masuk.. tak ke terkejut di buatnya.. kadang2 tu ada yang sampai terkeluar dari pancutan sebab terkejut... hahahaha . mana aci diaorang tgk kita kencing, ganggu ketenteraman dan mencabuli hak privacy kita tul tak.. kepada pekerja wanita ini di biarkan dan di benarkan masuk toilet lelaki, kenapa tidak pekerja lelaki bole masuk toilet wanita? heheheh

aku rasa kalau la pekerja yang cuci tandas tu lelaki dan di benarkan masuk toilet wanita, aku rasa ramai apply.. wakaakakak duk dalam toilet je kejanya...

yang di cabul
Achung!!!

5 comments:

  1. saya sokong seratus peratus la bang KB..
    saya selalu dicabuli oleh kakak2 kandung saya..
    huk huk huk

    ReplyDelete
  2. bang KB, follow belog saya jugak..kehkehkeh
    http://tamaoserizawa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. wei kakak ko lain kes.. jgn masuk dalam kategori wakakka

    ReplyDelete
  4. jgn gi kat open la ... gi masuk yg ada pintu.. tak elok pun yg open tu.. hehehe

    ReplyDelete